Leadership - vedení lidí

Témata:

Leadership:

Praktická komunikace:

Prezentace v provozních podmínkách

Specifické případy komunikace:

  • komunikace s nadřízeným
  • komunikace s podřízenými,
  • komunikace s kolegy

Time management

Vedení porad

Projektové řízení pro liniové manažery a specialisty

Budování týmu

Stress management

Asertivní jednání

Řízení konfliktů

Specifikum (moje přidaná hodnota):

zaměření na praxi a praktické využití získaných dovedností

Všechny manažerské výcviky jsou koncipovány a vedeny tak, že se během výcviku zabýváme především konkrétními problémy, které se vztahují k danému tématu a které musí účastníci řešit ve své praxi.

Účastníci tak na místě propojují teorii s vlastní praxí a tím se výrazně zlepšuje transfer získaných dovedností a vědomostí přímo do jejich reálné práce.

Propracovaný systém zpětné vazby:

Zpětná vazba pro účastníky

Zpětná vazba probíhá v několika rovinách:

  • přímo v kurzu od lektora na základě výkonu a projevu v modelových situacích,
  • během výcviku i od ostatních účastníků, u kterých tak probíhá zástupné – observační učení,
  • většina výcviků končí tím, že si účastníci zpracují vlastní akční plány v tomto rozsahu:
    • co jsem si uvědomil,
    • co udělám nebo zkusím a kdy s tím začnu,
    • jak poznám, že se mi to daří,
    • co k tomu potřebuji.
    • V dohodnutém termínu pak lektor osloví účastníky E-mailem nebo telefonem, probere s nimi, jak se jim daří plnit jejich akční plány, co se daří, co se nedaří, proč a co s tím dál mohou dělat.

Zpětná vazba pro nadřízené a firmu

Je poskytována bezprostředně po skončení výcviku v této struktuře:

  • hodnocení účastníků, jak se projevovali během výcviku,
  • zpráva o skupině,
  • další doporučení,

V případě zájmu zadavatele ověřit dále účinnost vzdělávací akce je možno s odstupem cca 6 měsíců zorganizovat půldenní follow – up workshop s tímto programem:

  • společné vyhodnocení, co jednotliví účastníci využívají ze získaných znalostí a dovedností,
  • co nevyužívají, proč,
  • co by k tomu od firmy případně od lektora potřebovali atd
  • teambuildingové aktivity,
  • součást firemních strategických workshopů. Při tomto využití projdou účastníci nejprve společnými outdoorovým aktivitami a následně zužitkují své zážitky při tvorbě podnikových strategií

Outdoorové výcviky

Výcvikové metody

  • společná řízená diskuse

  • práce v menších týmech

  • řešení případových studií z praxe

  • nácvik chování v modelových situacích

  • práce s videotechnikou (tam, kde to je účelné)

  • intenzivní zpětná vazba od lektora i ostatních účastníků

  • práce s dotazníky a testy (v rámci sebepoznání).