Leadership - vedení lidí
Témata:
Leadership:
-
Vedení lidí
-
Vedení přizpůsobené úrovni podřízených
-
Krizové řízení
-
Motivace
-
Organizace práce podřízených a delegování
-
Řízení změny – change management
Praktická komunikace:
Prezentace v provozních podmínkách
Specifické případy komunikace:
-
komunikace s nadřízeným
-
komunikace s podřízenými,
-
komunikace s kolegy
Time management
Vedení porad
Projektové řízení pro liniové manažery a specialisty
Budování týmu
Stress management
Asertivní jednání
Řízení konfliktů
Specifikum (moje přidaná hodnota):
zaměření na praxi a praktické využití získaných dovedností
Všechny manažerské výcviky jsou koncipovány a vedeny tak, že se během výcviku zabýváme především konkrétními problémy, které se vztahují k danému tématu a které musí účastníci řešit ve své praxi.
Účastníci tak na místě propojují teorii s vlastní praxí a tím se výrazně zlepšuje transfer získaných dovedností a vědomostí přímo do jejich reálné práce.
Propracovaný systém zpětné vazby:
Zpětná vazba pro účastníky
Zpětná vazba probíhá v několika rovinách:
- přímo v kurzu od lektora na základě výkonu a projevu v modelových situacích,
- během výcviku i od ostatních účastníků, u kterých tak probíhá zástupné – observační učení,
- většina výcviků končí tím, že si účastníci zpracují vlastní akční plány v tomto rozsahu:
- co jsem si uvědomil,
- co udělám nebo zkusím a kdy s tím začnu,
- jak poznám, že se mi to daří,
- co k tomu potřebuji.
- V dohodnutém termínu pak lektor osloví účastníky E-mailem nebo telefonem, probere s nimi, jak se jim daří plnit jejich akční plány, co se daří, co se nedaří, proč a co s tím dál mohou dělat.
Zpětná vazba pro nadřízené a firmu
Je poskytována bezprostředně po skončení výcviku v této struktuře:
- hodnocení účastníků, jak se projevovali během výcviku,
- zpráva o skupině,
- další doporučení,
V případě zájmu zadavatele ověřit dále účinnost vzdělávací akce je možno s odstupem cca 6 měsíců zorganizovat půldenní follow – up workshop s tímto programem:
- společné vyhodnocení, co jednotliví účastníci využívají ze získaných znalostí a dovedností,
- co nevyužívají, proč,
- co by k tomu od firmy případně od lektora potřebovali atd
- teambuildingové aktivity,
- součást firemních strategických workshopů. Při tomto využití projdou účastníci nejprve společnými outdoorovým aktivitami a následně zužitkují své zážitky při tvorbě podnikových strategií
Outdoorové výcviky
Výcvikové metody
-
společná řízená diskuse
-
práce v menších týmech
-
řešení případových studií z praxe
-
nácvik chování v modelových situacích
-
práce s videotechnikou (tam, kde to je účelné)
-
intenzivní zpětná vazba od lektora i ostatních účastníků
-
práce s dotazníky a testy (v rámci sebepoznání).